2018. január 1., hétfő

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

Isten terve

2018. 01. 01, Hétfő
Az Úr egy édesanya méhét mutatta nekem, amelyben éppen egy gyermek fogantatásának folyamata zajlott. Ez az asszony a világban élő édesanyákat jelképezte kortól függetlenül. Az angyalok körül vették az édesanyát és azért imádkoztak, hogy Isten terve beteljesedjen a gyermekkel kapcsolatban és a világra születhessen. Isten minden megfogant magzat életére áldását adja, hiszen Ő maga teremti őket. Láttam, hogy egyes gyermekek homlokán kereszt mutatkozott, míg másoknál a homlok üres volt. Az utóbbi esetében az Üdvözítő arcán szomorúságot láttam. Tudtam, hogy itt a keresztségről van szó. Lesznek gyerekek, akiket a szülők megkeresztelnek, más szülők pedig ezt elmulasztják arra hivatkozva, hogy gyerekeik majd felnőttkorban eldöntik. Miközben ezeket szemléltem arra gondoltam, hogy Istennek milyen terve lehet azokkal a magzatokkal, akik már korán meghalnak (abortusz, fogamzásgátló) vagy azokkal, akik a világra születnek. Bár sok jóban részesülhetnek a gyerekek az életben (pl. szülők szeretete), mégis a rosszból több jut, mint a jóból.
Jézus: „Gyermekem, minden emberrel tervem van akár megszületik akár nem. Én mindenkit üdvözíteni akarok. Atyám országát tervemnek megfelelően egészen be akarom népesíteni. A Föld elbírná ezt a népességet (kb. 6 milliárd ember), mert még van elegendő forrás, ami minden embert képes lenne ellátni. De az önzés és a kizsákmányolás megnehezíti az emberek életét, melynek súlyos következményei vannak. Ha képesek lennétek egymással harmóniában élni, akkor a történelem és a Föld állapota is másképpen alakult volna.”
Mária Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése